در حال بارگذاری ...
جمعه 28 دی 1403
قابل توجه کلیه دانشجویان محترم

اطلاعیه مهم کمیسیون موارد خاص

 

 

 

 

 

***اطلاعیه شماره 1 کمیسیون موارد خاص***

 

« قابل توجه دانشجویانی که نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 ترم 5 محسوب می شوند »

 

دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط ذیل برای ادامه تحصیل و کسب مجوز انتخاب واحد برای ترم بهمن سال 1400 باید درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 1400/11/04 به ایمیل Amozesh.dbabol@gmail.com  ارسال نموده و یا بصورت حضوری به واحد آموزش و کارشناس مربوطه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل تحویل دهند تا پرونده دانشجو در شورای کمیسیون موارد خاص آموزشکده بررسی گردد.

” عدم ارسال درخواست تا تاریخ قید شده به منزله انصراف از تحصیل می باشد ”

 

    1 - دانشجو وقفه تحصیلی نداشته باشد(با احتساب سنوات)

    2 - دانشجو تعداد مشروطی (با احتساب مشروطی ترم 001) بیش از 2 نیمسال نداشته باشد.

    3 - دانشجو با یک نیمسال افزایش سنوات(ترم 5) در نیمسال 002 فارغ التحصیل شود.

 

نکته مهم: دانشجویانی که متقاضی ترم 5 برای نیمسال 002 می باشد و بیش از 24 واحد مانده دارند و یا شرایط فوق را ندارند، ملزم به ثبت نام در سامانه سجاد (Portal.saorg.ir) می باشند.

 

 

***اطلاعیه شماره 2 کمیسیون موارد خاص***

 

دانشجویان ترم 6 ( ورودی 981 )که دارای تمامی شرایط ذیل باشند نیاز به آپلود و ارائه مدارک خاصی نداشته و صرفا ملزم به ثبت نام در سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir/ جهت دریافت مجوز و ادامه تحصیل و انتخاب واحد برای ترم بهمن 1400 تا تاریخ  1400/11/04 می باشند تا پرونده آنها در کمیسیون خاص استان بررسی گردد.

1 -مشروطی بیش از 3 ترم نداشته باشد.

2 -معدل کل باال 12 باشد.

3 -تعداد واحد باقی مانده تا 24 واحد باشد.

4 -وقفه تحصیلی نداشته باشد.

5 -آخرین نیمسال تحصیلی دانشجو ترم مهر 1400 بوده باشد.

 

 

***اطلاعیه شماره 3 کمیسیون موارد خاص***

 

دانشجویانی که دارای شرایط ذیل می باشند و متقاضی ادامه تحصیل و انتخاب واحد برای ترم 002 هستند باید تا تاریخ 1400/11/04 در سامانه سجاد به آدرس (https://portal.saorg.ir) ثبت نام نموده و مدارک خاص بودن شرایط خود را بصورت خوانا و کامل اسکن و بارگذاری نمایند.

  1 - مشروطی بیش از 3 ترم داشته باشد.

  2 - معدل کل زیر 12 باشد.

  3 - تعدا واحد باقی مانده بیش از 24 واحد باشد.

  4 - وقفه تحصیلی داشته باشد.

  5 - آخرین نیمسال تحصیلی دانشجو ترم مهر 1400 نبوده باشد.

  6 - متقاضی سنوات 6 با داشتن شرایط فوق باشد.

  7 - متقاضی سنوات 7 به بالا باشد.

 

توجه:

 ازآنجا که در سامانه دسترسی جهت ویرایش اطلاعات وجود ندارد کلیه اطلاعات دانشجو  اعم از نام و نام خانوادگی- مقطع تحصیلی- رشته-دوره- واحد های اخذ شده- گذرانده – باقی مانده- معدل کل-تعدا ترم های مشروطی و ... باید مطابق کارنامه درج گردد.

بعد از ثبت نام در سامانه سجاد در یک بازه پیامی به این مضمون   »جهت ادامه فرآیند ارجاع به استان و پرداخت بانکی به کد رهگیری مراجعه کنید » برای دانشجو ارسال می گردد. با مراجعه دانشجو به کد رهگیری مبلغ 130000 ریال از شماره کارت و رمز دانشجو کسر و به حساب امور دانشجویان وزارت متبوع واریز می گردد و در این صورت پرونده دانشجو در شورای استانی قابل دسترسی خواهد بود و پس از بررسی پرونده و برگزاری جلسه متن پیام « فرآیند خاتمه یافته است »  به دانشجو اعلام  می گردد.

 

 

مدارک لازم جهت ارسال پرونده کمیسیون خاص به دانشگاه فنی و حرفه ای

  1. در خصوص بیماری های خاص روحی دانشجو، بیماری های مزمن که ابتلای به آن باعث افت تحصیلی دانشجو شده باشد(گواهی پزشکی همراه با سوابق استعلاجی و گزارشات پزشکی و درمانی فقط از پزشک متخصص مرتبط با نوع بیماری)
  2. مشکلات خانوادگی که در خلال تحصیل حادث شده باشد از قبیل : بیماری حاد و مزمن والدین، بیماری همسر دانشجو(که سابق بستری در بیمارستان دارد)، طلاق، احکام قضایی و ...... با ارائه اسناد و مدارک مستدل + تصویر شناسنامه دانشجو و افراد ذیربط
  3. فرزند شهید، آزاده و یا جانبازان 25% با ارائه تصویر پشت و روی کارت بنیاد شهید و امور ایثارگران یا نامه با تائید از بنیاد مذکور
  4. گواهی اشتغال به کار حین تحصیل(گواهی مربوط باید در نامه سربرگ دار با تایید و امضاء و مهر محل کار و همچنین شورای محل یا هیات امنای مسجد باشد)